Nahrada stareho jistice - eshop el.ma

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Listopad 28 10:27:03 CET 2005

Pridam si otazku - existuje nejaky internetovy obchod s elektromaterialem?
tzn. naklikam si 50m CYKYxxxx, par zasuvek, vypinacu,jisticu... a priveze me
to za 2 dny PPL?Vse hezky s obrazky a cenami?
Z obchodu s elektro materialem mam spatne zazitky, nepochopil jsem asi
system nakupu - ve skladu neznaji ceny a u pultu nevim co kupuju. Vetsinou
jsem nejak prekvapen :-)
Male obchody jsou zase dost drahe, nejlip se nakupuje v bauxxx ale tam je to
uz moc drahe (az na akce) ...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel_t
Sent: Monday, November 28, 2005 10:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nahrada stareho jistice

Mechanicky budete mit asi problem v tom, ze drive se jistice pridelavali
pomoci sroubu na krajich, dnes je to pomoci DIN listy. Podivejte se jake
uchyceni mate a pokud srouby u svorek tak pri nakupu zkuste sehnat kryt
vcetne drzaku. Tento kryt ma prave sirku starych modulu, jeho spodni dil
ma uchytove otvory pro sroby a "DIN listu" do ktere usadite jistic.
Pokud to nebudete kupovat v OBI apod. ale v elektoinstalacnim materialu
tak Vam urcite poradi. Ja tento kryt pred casem kupoval vcetne rele
sirky 1modulu a nebyl problem to vsadit do stareho rozvadece. Podle
odsobnich zkusenosti mohu doporucit obchod http://www.emas.cz a jistice
od OEZ rady LSN.

> preco nekupite obidva uplne nove? Ved je to par korun...

Vy jste se asi jeste nikdy nedohadoval se sousedem, ze?

Pavel