Nahrada stareho jistice

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Listopad 28 10:01:42 CET 2005

Mechanicky budete mit asi problem v tom, ze drive se jistice pridelavali
pomoci sroubu na krajich, dnes je to pomoci DIN listy. Podivejte se jake
uchyceni mate a pokud srouby u svorek tak pri nakupu zkuste sehnat kryt
vcetne drzaku. Tento kryt ma prave sirku starych modulu, jeho spodni dil
ma uchytove otvory pro sroby a "DIN listu" do ktere usadite jistic.
Pokud to nebudete kupovat v OBI apod. ale v elektoinstalacnim materialu
tak Vam urcite poradi. Ja tento kryt pred casem kupoval vcetne rele
sirky 1modulu a nebyl problem to vsadit do stareho rozvadece. Podle
odsobnich zkusenosti mohu doporucit obchod http://www.emas.cz a jistice
od OEZ rady LSN.

> preco nekupite obidva uplne nove? Ved je to par korun...

Vy jste se asi jeste nikdy nedohadoval se sousedem, ze?

Pavel