spinani Triakem

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Listopad 28 09:08:13 CET 2005

Ovladaci optotriak je namahany stejnym du/dt jako hlavni triak.

Danhard

Rekl bych, ze na hodnoty zhaseciho RC filtru neni dulezite, cim je triak
spinany.
Jinak je potreba mit za optotriakem do G triaku odpor v serii s
kondenzatorem, ale to nesouvisi s regulernim vypinanim triaku jako spis
ochrana optotriaku pri odejiti ovladaneho triaku.

JK