Pajeci stanice pb-free

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Listopad 28 00:07:10 CET 2005

Vyvijec na dusik? To opravdu existuje? Na jakem principu to funguje? Ja
myslel ze dusik se ze vzduchu dela destilaci. Takze kompresor sice ano, ale
trochu vetsi nez obvykle :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 27, 2005 5:57 PM
Subject: Re: Pajeci stanice pb-free

Puvodni zprava ze dne 27.11.2005:

> Je tam nejaky operak, par pasivek a MCU. Pokud by se nekomu chtelo
> bastlit a nasledne nasoftit tak to zkusim klidne i obkreslit ;-)

:-)

> Coz o to, ten vyvijec je malej, ja ho videl, problem je, ze do nej
> musis tlacit vzduch, takze potrebujes kompresor...

Aha, tak to je naprd. Kompresor mam pekny, ale v garazi. Kdyz jsem ho
koupil, tak jsem ho mel par dni v obyvaku, abych se kochal, ale to
dela takovy kraval, ze to je nepouzitelne :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz