Pajeci stanice pb-free

P H I L O M A N philoman@atlas.sk
Neděle Listopad 27 18:55:49 CET 2005

pridam sa svojou blbou otazkou:

existuje nejaky podstatny dovod, preco nepouzit beznu pistolovu spajkovacku
pri spajkovani bezolovnatymi spajkami?
1. ospravedlnujem sa za mozno az primitivnu otazku, ale doteraz moje pokusy
spajkovat s mikropajkami dopadli velmi zle a s inou ako olovnatou pajkou som
tiez este nemal prilezitost si to skusit. kedze katastroficke scenare
predpokladaju uplny koniec vyroby Pb spajky, celkom ma chytaju mdloby...

2. existuje niekde nejaky (v idealnom pripade obrazkovy) navod, ako spravne
pouzivat mikrospajkovacky? hladal som to prilezitostne viackrat, ale nikdy
som sa k nicomu nedopracoval.

phil