Pajeci stanice pb-free

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Listopad 27 17:52:44 CET 2005

At 17:37 27.11.2005 +0100, jirka7a@seznam.cz wrote:
>Takze tady nad tim:
>http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=730-311&lk=&sk=&pict=
>pro osazeni par desek mesicne ani nepremyslet nebo si je nechat osadit ?

Tak to je presne to, co mam doma a co je fakt nepouzitelny. I olovo to paji
mizerne. I kdyz ja mam jen 50W... Chtelo by to zkusit, coz ale v GM bude asi
problem...

>Ono nevim nasel jsem vsude doporucovane inertni prostredi, ale jake to je
>bez neho ?

Jde to samozrejmne taky, musi se davat vic tavidla, jinak se ten cin spatne
rozleva a jak odtahujes hrot tak to vytahuje takovy ocasky apod. S tim
dusikem se to pekne slejva a nemusi se skoto pouzivat tavidlo. Taky povrch
pajeneho spoje neni tak osklive matny. Proste to pak skoro pripomina olovo ;-)

>Jedna vec je to zapajet a druha jak to vydrzi,  zkousel jste to ?

Na to dusik urcite nebude mit vliv, spis teplota, to je zasadni problem. Ten
dusik spis pomaha tomu kdo paji, aby ho to neprivedlo k silenstvi, ze mu to
pajeni nejde ;-)

>Nejakou pajku bych si poridil, ale do inertniho plynu se mi nechce nevim
>jestli pomohou nejaka tavidla, ... .

Jde to bez dusiku, da se to dohonit tavidlem, ale kdyz zkusite dusik...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz