Solarni ochrana autobaterie - 2W

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Listopad 27 12:18:27 CET 2005

Výrobce je :
http://www.icpsolar.com/
a na jeho stránkách je toto :
Will the SolarCharger 135 keep my vehicle battery charged?
The SolarCharger 135 trickle charger compensates for natural voltage losses
and key-off small instrumentation drain by replenishing your battery at a
maximum rate of 135mA in full sunlight.

A jeste co je to plny slunecni svit ?
Jinak to vypada u nas a to par dni v roce a jinak 300 dni v roce na Floride
( to slunicko mne tam malem zabilo ), ale tam takove starosti s dobijenim
nemaji.
Podle mne to ani tech 50 mA pri zatazene obloze a spatnem uhlu neda.
U levnych clanku jsem prakticky nikdy v nasich podminkach nedosahl toho co
uvadeji.
Byla by zajimava tabulka v Lux / mA, ale ta neni...

J. Polivka

Koukal jsem na web vyrobce a vypada to solidne. Myslim ze by to mohlo
fungovat i pri zatazene obloze.... Urcite to nebude davat plny vykon ale
takovych 50mA by to dat mohlo ne?