"rizeni" ATX zdroje spinanim sitoveho napajeni

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Listopad 26 20:07:27 CET 2005

On Sat, 26 Nov 2005, hwkonfera wrote:

> Vi nekdo z vas o jednoduchem na typu ATX zdroje nezavislem reseni, jak
> primet ATX zdroj moderniho PC, aby se spustil pri sepnuti napajeni zdroje ze
> site a soucasne takto nahozeny zdroj spustil board? Uzemneni PS_ON neberu, u
> nekterych desek, kde jsem to zkousel, nejsou nektere z napajecich vetvi po
> tomto zasahu funkcni a prislusna deska nenabehne. Co se "stane" po vypnuti
> prostrednictvim OS neresim.

Kdysi jsem si neco takoveho delal pro desku ktera neumela v BIOSu
nastavit automaticke zapnuti po nabehnuti napajeni. Simuluje to rucni
stisk tlacitka power a vklada se to mezi desku a tlacitko :

http://simek.jcu.cz/ukazka/autopwron-sch.png
http://simek.jcu.cz/ukazka/autopwron-brd.png

mam to ale vyzkousene jen s jednou deskou... DPS je udelana tak ze se
soucastky paji seshora a nic se nevrta...