"rizeni" ATX zdroje spinanim sitoveho napajeni

turby@chips.cz turby@chips.cz
Sobota Listopad 26 19:44:16 CET 2005

Zdravim,

 vetsina biosu ATX desek podporuje moznost nastavit jak se ma deska
 chovat po obnoveni napajeni. Jestli nechcete zasahovat do pocitace
 jedinym resenim je vymena desky pokud ta vase tuto funkci nepodporuje
 nepodporuje.

 Obvykle lze nastavit po nabehu site:
 - zachovat puvodni stav
 - zapnout se