spinani Triakem

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Listopad 26 13:33:32 CET 2005

Martin Zaruba napsal(a):
> Asi mate obecne pravdu, i kdyz ja mel zase opacnou zkusenost. Obehove
> cerpadlo bazenu bere asi 4A a dvakrat (v intervalu asi mesic) odesel kontakt
> 8A rele. Pak jsem tam dal triak 10A/600V spinany v nule a zatim pul roku
> funguje a jeste nerusi.

Ano, to ale popisujete funkci v normalnim, nehavarijnim rezimu - tam to
skutecne muze byt tak, protoze se napr. nema co opalovat (a pokud je
rele nedostatecne dimenzovane, osizene ci nema paralelne ke kontaktum
alespon RC clen, pak k tomu proste dochazi).

Jinak plati to, co uz bylo napsano. Neni nad _kvalitni_ a moderni rele.

--
Jirka