objednavani v GM

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Listopad 26 13:17:57 CET 2005

Chtel jsem v GM objednat nejake prevodniky a operaky LTC1050 v mnozstvi
vetsim nez malem. Poslal jsem objednavku a za par dni jsem se zeptal, kdy to
asi prijde. Rekli mi ze nevi, ale mozna za 1 az 2 mesice. Zeptal jsem se v
Rystonu - skladem to taky nemeli, ale pry to do tydne dodaji. Jak je mozne
ze to v GM tak neskutecne dlouho trva? Kdysi jsem slysel ze vzdycky cekaji
az prijede z vychodu lod a pak maji vseho dost. To nemaji jine (evropske)
dodavatele? Potom by to melo byt videt na jejich cenach - ale to taky
nepozoruju.
Andel