Solarni ochrana autobaterie - 2W

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Listopad 26 12:51:36 CET 2005

No to je dobre, tak oni by chteli aby od nich nekdo vykupoval 1 KWh za 22
Kc? To je snad pokus o vtip. Az se to nauci vyrabet 20x levneji, mohou s tim
zacit pokryvat pouste a vydelavat :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 26, 2005 9:45 AM
Subject: Re: Solarni ochrana autobaterie - 2W

Poněkud drahé hračky pro pány z univerzit... však to není za jejich
peníze...
http://energie.tzb-info.cz/t.py?t=2&i=2597
http://energie.tzb-info.cz/t.py?t=2&i=2815
AZE

2) vykon v zime bude uplneminimalni,asi az na par slunecnych dni. Na TU v
Liberci je solarni fasada,obcas to pozoruju. Ma jm.vykon 20kW, kdyz na to v
lete pere slunce, tak se to skoro priblizi ale v zime je to o nicem - max
4-6kW kdyz je prime slunce, kdyz je zatazeno, tak to nestoji za rec (<1-3kW)