spinani Triakem

L.Pikulik picom@volny.cz
Sobota Listopad 26 08:29:32 CET 2005

> Muzete to trosku rozvest proc? Treba takovy BTA140-800 (800V/25A)
> za 30 Kc s
> DPH v GME, plus MOC3041 mi pripada na spinani topneho telesa docela dobra
> kombinace. Pro obehove cerpadlo pak neco mene "tlusteho", ale opet na
> dostatecne velke napeti. Myslite, ze to je stale malo odolne? Kde je
> slabina?

> Mam presne stejny nazor.
>
> --
> Jirka

Vsechny profi ridici jednotky, regulatory, PLC... pouzivaji relatka
V prumyslovem prostredi je rele odolnejsi.
Praskla zarovka, prorazeny elmag. ventil, prodreny kabel, vadny motor...
znamenaji
konec triaku. Relatko s vystupem jistenym pojistkou vydrzi na 99%

Pred rokem jsem predelaval ovladani udirny. Puvodni jednodeskova ridici
jednotka
s triaky odesla skoro jednou do mesice. Po vymene ovladani za jine s relatky
chodi bez poruchy a ja nemam co delat :-(

Lubos