Eagle pouzdra

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Listopad 25 22:45:31 CET 2005

Tohle preci vsechno muze byt zachovano. Veskere pouzite veci se prenesou
se soubory projektu a kdyz si tenhle projekt pridate tak se to projede
na existujici pouzdra ve Vasi instalaci a nabidne je to pridat nebo ne.
Dokonce by bylo mozne udelat to tak, aby Vase soubory zustavaly netknute
a pridavane veci, ktere se neshoduji s zadnym exist.pouzdrem, se
importovaly do zvlast souboru.

Musim rict ze tenhle zmatek v knihovnach (zvlast kdyz tomu clovek sam
pomuze) me dost stve. Navic ja si vetsinou pro kresleni na plotru
upravuju pady a kdyz mam kvuli tomu prochazet vsechny pouzdra v ruznych
knihovnach ackoliv se jedna o stejne pouzdro je k zesileni.

Ale jak jsem psal tahle debata je jen coby a kdyby...

RadekCX