Ochrana proti prepolovani

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Listopad 25 19:27:23 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 25.11.2005:

> Nemyslím si, relé se dá splašit i s proudem kolem 20 mA a také se
> dají zapojit s přeřadnými kondenzátory a tím ještě klesne spotřeba.
> A při proudu 250mA mi 40mA navíc nepříjde zase tak moc.

Me to prijde docela dost pouze na ochranu proti prepolovani. Kazdy
zbytecny miliamper muze byt znat podle toho, co tim napaji, a jak to
pracuje. On psal < 250 mA a tedy to muze byt klidne 1 mA a nebo to
take muze pracovat tak, ze v klidu to zere daleko mene nez treba pri
sepnuti cehosi.

Zrovna tak toto reseni ma dalsi nevyhody spocivajici v tom, ze napeti
musi byt v urcitem rozsahu, jinak nedojde k sepnuti rele nebo naopak
shori.

No, nevime nic o tom, na co chce tazatel ochranu pouzit. Ale jo, je to
dobre mechanicke reseni, nemam nic proti nemu. Jen rikam, ze to
zbytecne bude zrat a ze 40mA je podle me dost. Ty rikas, ze 40mA neni
moc. Sve nazory tedy zname, v tom se neshodneme, ale muzeme tu spolu
nadale zit v jedne konferenci :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem