Ochrana proti prepolovani

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pátek Listopad 25 18:58:32 CET 2005

A kdo najde chybu v obrázku je dobrej  :-) Já věděla že to bude ostuda,
jen ne tak veliká. A také že si toho nikdo nevšimul, obrázek je někdy z
minulého roku ...

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Sasa - Viky - Svobodova napsal(a):

> Jůva to bude ostuda :-D
>
> Jak to funguje, snad ani nemá cenu psát ;-)  Pokud budou relátka dost
> rychlá, tak se to dá použít i jako usměrňovač, ale nechcu vidět to
> rušení :-D
>
> Omlouvám se za přílohu, ale má jen 1 783B tak to snad nebude moc vadit
> :-[

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0547-4, 24.11.2005
Testovano: 25.11.2005 18:58:49