GSM brana ze stareho telefonu

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Listopad 25 18:26:54 CET 2005

Zdravim,

 ustredny stavime, ale jen softwarove :-)

 z tim pripojenim gsm telefonu k FXO interface to nebude vubec
 jednoduche. Musite zajistit prevod signalu, coz zvladnete s jenim
 vykuchanym analogovym telefonem, ale pak musite detekovat volbu a
 dalsi signaly na lince (vyzvednuti, polozeni, flash atd.) a posilat
 to do toho mobilu. Jestli to udelate jednoduse a levne tak Vam mnozi
 urvou ruce (treba ja) a mnozi vas budou chodit po nocich strasit (2N)
 :o)))

--
 turby@chips.cz