Pracovni pomucka - lupa s osvetlenim

Karel Radkovský karel.radkovsky@seznam.cz
Pátek Listopad 25 14:19:48 CET 2005

Zdravim,

kolega si nedavno koupil do prace
http://www.conrad.cz/DetailPage.asp?DPG=59142 a kdyz dela neco s "blechama",
tak to ma na hlave porad. A zatim si nestezoval :-)...

Urcite je lepsi si koupit takovou lupu, pres kterou muzete koukat obema
ocima - pokud totiz koukate jen jednim okem, tak si Vas mozek neumi domyslet
prostorovost a tudiz neodhadujete vzdalenosti. Me osobne se treba prave
kvuli tomuto duvodu takove ty kruhove lupy moc nezamlouvaji (i presto, ze
koukam obema ocima, spatne se mi odhaduje vzdalenost). S vyse zminenym je to
lepsi, ale jde asi o subjektivni pocit.

Proto, je opravdu lepsi si to vyzkouset. Jinak na *prohlizeni* velmi
drobnych detailu (tj. ne na letovani atd) pouzivame hodinarskou lupu, co se
"vmackne" do oka, se zvetsenim 7x.

S pozdravem
--
Karel Radkovsky
www.dioda.cz

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HWnews" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 25, 2005 1:34 PM
Subject: Pracovni pomucka - lupa s osvetlenim

Jelikoz memu otci uz neslouzi tolik zrak hlavne na drobne veci, chtel
jsme se zeptat zda nemate tip na lupu se stojanem vcetne osvetleni.

Zatim jsem nasel jen pomerne siroky vyber u ceskeho Conrada, ale chtel
bych mit moznost si vybrat. Preferuji osvetleni kruhovou zarivkou kolem
lupy. Zajimaji mne i nejake namitky/pochvaly z uzivani tech od Conrada
nebo i jinych vyrobcu.

Mel by to byt darek takze by melo byt realne to objednat do 24.12. :-)

RadekCX