Vyroba DPS pomoci lepicich papiru

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Listopad 25 14:18:17 CET 2005

Jeste bych jednou vytahl tento thread, tu metodu se samolepicim papirem jsem
taky zkousel (normalne pouzivam fotocestu ale na nejake drobnosti by tohle
mohlo byt jednodussi a rychlejsi), ale mel jsem stejny problem, o kterem uz
tu nekdo mluvil, totiz to lepidlo v peci tiskarny uplne "zhrudkovatelo" a
vysledek byl nepouzitelny. Tech papiru je zrejme na trhu vice, nekdo uz psal
ze spatne jsou ty s panakem na obalu, ma tedy nekdo tip na samolepici
papiry, kde to funguje? Na tomhle se mi libi, ze to stoji par korun, takze
clovek si muze ten motiv na ten papir rozkopirovat vickrat, a kdyz se
zehleni nepovede, tak se da smyt a zkusit znovu. Aneb nepiste mi at si
koupim modrou folii, na vetsi veci zustanu u fotocesty.

Dusan Dolezal

* www.regZone.cz - registrace EU domen
  Nevahejte a vyuzijte jedinecnou moznost byt prvni!