Regulace 1/4hod maxima

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Listopad 25 13:20:05 CET 2005

Aha, dik, tim je mi jasnejsich nekolik veci. V tovarne kde jsem za
komunistickeho stredoveku par mesicu pracoval meli jako obetniho
beranka 5MW elektropece ktere nejen vypinali, ale i treba zcela
prazdne zapinali podle aktualniho odberu, az dotedka jsem si nedal
dohromady proc tak plytvali. Jinak je totiz moc nepouzivali, snad
jedine jeste pro hlasovani v jakemsi televiznim programu :-).

Ales Prochaska