No nekupte to...

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Listopad 25 09:34:50 CET 2005

Nestálo by za to zkusit zase nějaký nový technický princip, kterým by
se konečně překonal nechvalně proslulý tranzistorový a elektronkový
zvuk levných nekvalitních zesilovačů? Co takhle třeba pořádný rotační
zesilovač nebo rovnou pneumatický zesilovač který by přímo moduloval
pneumatické reproduktory? Je jasné, že by toto špičkové řešení nebylo
pro každého, aplidyn nebo kompresor musí být uzavřen ve zvukotěsném a
při tom dobře chlazeném boxu, trubky a hadice pro stlačený vzduch musí
být vyrobeny ze speciálních slitin ve kterých se zvuk šíří stejně
rychle jako ve vzduchu apod. Jako námět na výrobky pro ty
nejnáročnější, kteří jsou schopni odlišit pravou kvalitu od
nedostatečných napodobenin, by se to určitě dalo použít.

Aleš Procháska