Kondenzatory do blokujiciho menice

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Listopad 24 17:24:43 CET 2005

Tu keramiku jsem do step down menice daval taky, pred i za menic. Nebyly tam
diody, spinaly dve skupiny fetu proti sobe (zdroj 8V 80A). Dobre to
likvidovalo ruzne zakmity. Ale bez te tlumivky. Tech keramik tam bylo
spousta, jen jsem mel spatny pocit ze nevim jakou maji zatizitelnost a
vlastne ani nevim, jak velky proud tam pri prepinani tece. Zdroje chodi
dodnes bez zavad. Jen mam dojem ze kdyby nektery kond odesel, jen se z nej
zakouri a odpari se zbytky :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 24, 2005 2:12 PM
Subject: Re: Kondenzatory do blokujiciho menice

Pavel Hudecek napsal(a):
> Jak tady tak sleduji téma "Jak upravit pulsni zdroj aby vydrzel co nejdele
?",
> napadla mě otázka:
>
> S jakými elyty (typ, výrobce) jsou zatím dobré zkušenosti v tomoto typu
zdroje
> a kde jsou k sehnání?

Nippon ChemiCon LXF, LXY, LXZ => Ecom

Totez + Panasonic FA => Semic

Castecne snad i CapXon GL (Semic), ale s temi zatim nejsou dlouhodobe
zkusenosti

U Vami popisovaneho reseni s malymi C za diodou a oddelovaci tlumivkou
si dejte pozor (zkontrolujte to) na napetove spicky na spinacim prvku v
primaru - zvlast v rezimu max. zatizeni. Jinak ne kazda keramika snasi
dlouhodobe pulsni provoz (pouzil bych spis mozna metalizovane MKP apod.).

--
Jirka