GSM brana ze stareho telefonu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Listopad 24 16:54:17 CET 2005

Myslim, ze tady jste vedle prave Vy. IMHO uz dnes, kdyz se prestehujete
rekneme z Prahy do Ostravy, muzete si s sebou vzit svoje prazske cislo a ja
nepoznam, ze kdyz volam vase 2xx xxx xxx, nabiha mi cena za volani do Ostravy
(prijdu na to az z detailniho vypisu uctu). A prenositelnost ma byt
univerzalni prez vsechna cisla vcetne mobilnich, takze uz vubec nepoznate,
jestli 602 xxx xxx je Erotel, Tdebil nebo treba pevna linka v Liberci.
V zahranici (konkretne treba v UK) pry uz delsi cas bezi neoficialni web
servery, ktere shromazduji tyto informace o telefonnich cislech a chytre
brany z/do ruznych siti (GSM, VoIP atd) se techto serveru dotazuji behem
spojovani hovoru a na zaklade ziskane informace okamzite provadi cenove
optimalni routing hovoru.

Jakub Serych