Jak upravit pulsni zdroj aby vydrzel co nejdele ?

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 24 13:01:30 CET 2005

Nektere motherboardy Abit a Epox se primo vyznacovaly tim, ze odchazely
elyty pobliz patice CPU. Jednu Abitku jsem tady mel doma, normalne
fungovala, jednou jsem si vsimnul, ze nektere z kondenzatoru maji
takovou "bouli" na povrchu, dotkl se jednoho z nich a spalil si prst. O
nekolik hodin pozdeji se dva kondenzatory otevrely a deska prestala
fungovat...
Pri oprave jsem zjistil, ze dneska neni zase tak jednoduche sehnat uzke
a vysoke elyty 3300uF/16V s nizkym ESR...

--
dj-bobr