Jak upravit pulsni zdroj aby vydrzel co nejdele ?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 24 12:47:12 CET 2005

> A proc ne? Kdyz si uvedomite vsechny fyzikalne-elektronicke souvislosti,

Ale ano, ja jsem cekal ohrev protoze jsem si ty souvislosti uvedomil,
pouze me prekvapilo jak rychle tak velke teploty dosahl, myslim, ze to
netreba dale rozebirat.

> neni co resit. Jak dopadnou podobne kondenzatory (prodejcem pritom
> jednoznacne deklarovane jako low ESR a long life) po nekolika tydnech
> pouzivani prave ve flyback zdroji, muzete videt v priloze (pokud projde).

Prosla a je to pomerne casty obrazek nekterych zakladnich desek pro PC
po 1-2 letech provozu...

Pavel