Vyroba DPS pomoci lepicich papiru

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 24 11:36:59 CET 2005

Dik p.Jirkovi za sepsani.vsech potrebnych veci. Jen jak probiha ta
pouzkova metoda na otestovani exp. doby? udelat nekolik desticek a ty po
urcite dobe vyndat a ktera vyjde nejlip ta to je ono?

Mam takovou ideu. Mam tady stary scaner od HP (dobre 8cm vysoka bedna)
tak ze bych z neho vyndal mechaniku a dovnitr umistil ty zarivky a
casovej spinac. Pak bych prikladal na sklo scaneru predlohu, desku a
cele bych to zaklopil tim zatezovacim vikem skaneru.
Je v tom nejaky problem to takhle udelat?

Na p.Zahradnika mam dotaz co pouziva za inkoustovku a na co s ni tiskne
jako podklad. Hodilo by se mi mit doma moznost tisknout predlohy. Mam
doma HP DJ840.

Mimochodem da se tisknout na "folie do Meotaru" na laserovce? Mam tady
toho asi 300m rolicku a nevim na co to pouzit. Zkousel jsem to zahrat a
zaclo se to kroutit az nad plamenem. Nevim ale co to je za material
abych zjistil nejake presnejsi info. Aby se mi to nezapeklo v tiskarne.

RadekCX