OT: pumpicka z tesca

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 24 11:27:18 CET 2005

Je rucni. Myslim ze ji meli nedavno i v Plusu. Proste valec, nahore obourucni rukojet, dole se o zem opira cerny odlitek, odklapi se ohnuty dratek na prislapnuti nohou, hadicka cca 20-30cm, na konci hadicky cepicka s packou, kterou se utahne pryz okolo ventilku. No a je tam i ten manometr, zapichnutej do toho cernyho odlitku. Stupnice je v barech a snad jeste v "lb/inch", mezi 8-10barem je stupnice cervena.

P.K.