LPC2106 a JTAG

Jiri Zacek hwlist@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 24 11:13:31 CET 2005

Jiz treti  den tu zapasim s LPC2106. Nedari se mi pripojit k tomuto obvodu prostrednictvim JTAG rozhrani. Mam tu Wiggler od Olimexu a ChameleonPOD od Amontecu a vysledky jsou s obema zalostne.  OCDremotelib hlasi "cable disconnected", CrosWork neco obdobneho.

LPT porty jsou nakonfigurovany spravne (EPP), u Wigglera jsou propojeny piny 8-15, jednoduchy program prelozim a pomoci ISP ho dokazi nahrat a spustit jak v RAM, tak i ve FLASH pameti.

Mam zvolen DEBUG mod (DBGSEL = RTCK = H), ale LPC2106 zrejmne do tohoto rezimu neprejde a JTAG piny se neprepnou - pri nahrati jednoduche aplikace blikajici s LED na techto pinech se program vesele spusti a na JTAG vesele kasle. Pricemz, pokud to spravne chapu, nema SW nastaveni na prechod do tohoto rezimu zadny vliv

Zrejmne delam nejakou zasadni blbou chybu, ale uz opravdu nevim co s tim. Prolezl jsem kdejakou konferenci, docetl se spousty rad, ale nic nepomaha.

Byl bych vdecen za kady podmet
dekuji

J.Zacek