Mute a hands-free

Martin Falc falc.martin@seznam.cz
Středa Listopad 23 15:57:26 CET 2005

Chova se to tak, jak pisete, v klidu 5V, pri spojeni 0V. Ten signal tam
asi pronika nekudy jinudy, snad pres napajeci zdroj... Podle navodu ve
stavebnici jsem dal do kolektrou vystupniho zesilovace odpor 1k5, tak
snad tudy. Je to divne. Asi udelam to, ze ty bednicky budu napajet ze
stejneho zdroje, kdyz to nepomuze, tak dam do cesty signalu rele a
odstranim ten odpor z kolektoru.

Dekuji Vam za reakci.
M.Falc