Impedancia koax. kabla

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Středa Listopad 23 15:18:31 CET 2005

Dakujem vsetkym za podnetne navrhy.
Myslel som, ze pri priemere dielektrika tych 7,2 mm ma 75 ohm kabel
vnutorny vodic tenky cca 1,2mm a 50 ohm cca 2.7 mm.
Takze velmi sa na to spoliehat nebudem a premeriam ho takto. Len nemam
vf generator.
Bude na to stacit jednoduchy generator s cislicovych obvodov? Frekvencia
okolo 10MHz? Nic moc, vsak? Mam 100 MHz osciloskop a bude 30m meraneho kabla.
Pocas pisania tohoto mailu mi predavajuci zavolal a precital z kablu
toto: K-02-33 PK50-7-11
Google narychlo nieco nasiel a vyzera to dobre.
IK