Vyroba DPS pomoci lepicich papiru

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Listopad 23 13:14:34 CET 2005

Zkousel jsem nekolik druhu "papiru" (bila folie, ruzne podkladove
papiry ze samolepek a podobne dle ruznych navodu) a mival jsem podobny
problem (vytisteno o otacku pozdeji) a pripadne i jine problemy (toner
se na plosnak neprilepis, toner se teplem roztekl), tak jsem to
vsechno praskl do kose a poridil si Positiv 20:)
Marek