Manual k citaci FC-1200

L.Pikulik picom@volny.cz
Středa Listopad 23 07:22:55 CET 2005

> Jak manual? Mam ten pristroj (resp. jeho identickeho predchudce
> vyrabeneho pred lety) na stole a ovladani je tak jednoduche, ze snad ani
> manual nepotrebuje. Tedy pokud nemyslite servisni.
>
> Jinak http://tinyurl.com/85857
>
> a kdybyste snad neuspel, tak
> http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&q=fc-1200+counter&btnG
> =Hledat&lr=
> a hned prvni odkaz.
Asi mam jiny google, ale tam nic uzitecneho neni.

Jirko
Cekal jsem od tebe podobnou reakci.

V googlu jsem prosel nejmin stovku odkazu, nasel jsem i vyrobce,
ale uzivatelsky navod jsem nikde nenasel. Citac ovladat umim, vzpominam si
ze v navodu byly napr. grafy citlivosti vstupu a dalsi informace.
Bez navodu se obejdu,ale kdyby mi ho nekdo oskenoval nebo okopiroval
tak budu vdecny.

Diky Lubos