[OT]: Detem k vanocum (drive defibrilator)

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Listopad 22 23:36:58 CET 2005

>Je to - zda se - obdoba Basic Stampu, ale jeste dotazenejsi,
>pochopitelnejsi a hlavne levnejsi, ne?

Basic Stampem se zrejme autor hojne inspiroval. Osobne jsem BS nepouzival,
akorat nejaky clanek jsem o tom cetl. PICaxe ma funkce sympaticky zamerene
na 'prakticke' aplikace - vystup na servo, vstup IR dalkoveho ovladani,
seriovy asynchronni i synchrnonni vstup/vystup, A/D prevodnik, generator
pseudonahody...

S tim dotazenim to nevypada zle, i kdyz na nejakou chybku ve vyvojovych
diagramech jsem uz narazil. Kdo by chtel omrknout vyvojove prostredi, necht
stahne software z www.picaxe.co.uk (asi 15MB), pokud si chce usetrit
registraci - snad neprozradim nic supertajneho - heslo je nigebexacip
pozpatku. Co me zaujalo jsou ty vyvojove diagramy a v neposledni rade i
cena. Skladem mam ty PICAXE-18X.

J. Hanzal