Eagle - vyplnovani padu :-(

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Listopad 22 22:51:39 CET 2005

> Bohuzel pri exportu do obrazku to tam je porad. Pri tisku to opravdu zmizi.
>
> Jenze ja prave potrebuji ten obrazek. V praci si nechci Eagla instalovat
> a tak primo z neho tisknout nemohu. Ukladat printsoubor take nechci aby
> se mi nekde nesibly rozmery.

Sice to neni primo odpoved na Vasi otazku, nicmene kdyz jsem resil
podobny problem, tak jsem si proste nahral eagle.exe a myslim ze jeste
license file a k tomu .sch a .brd. pro spusteni to takhle staci, nemusi
se nic instalovat. Jen Vam to do slozky Dokumenty vytvori pri spusteni
nejakej soubor s konfiguraci.

Lukas Grepl