Rozebirani (bylo Re: defibrilator)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Listopad 22 14:33:25 CET 2005

Když si to člověk dobře připraví, je rozebírání s vysokou pravděpodobností reversibilní.
Osobně jsem rozebral téměř všechno, co mi kdy přišlo pod ruku a to včetně mobilu, nebo
digitálního foťáku za 15 kKč týden po zakoupení:-) Problémy obvykle nastávají
pouze levné u techniky "na jedno použití" s lepenými plasty. Výbornou pomůckou je
v mnoha případech foťák - pokud jej také chcete rozebrat, je dobré mít ještě jeden:-)
Rozebrat se dá i HD a dokonce i potom funguje (ale důležitá data bych mu už raději
nesvěřil). Mimochodem vřele doporučuji starý, ale funkční HD, na kterém se dlouho
nedefragmentovalo - když ho zapnete rozebraný a pustíte chkdsk, je to docela slušná
podívaná:-)

Poznámka: Před rozebíráním některých přístrojů je dobré si nastudovat i trochu teorie,
abyste např. až po sestavení tříčipové kamery za 300 kKč z výprodeje nezjistili,
že existuje něco jako konvergence a že ji neumíte správně nastavit a že teď má moiré,
jako jednočipovka z Tesca:-)

PH