revize domovního rozvaděče

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Úterý Listopad 22 16:50:25 CET 2005

>Jo tak ja to kupuji za maloobchodni ceny Emasu a jeste jsem osobni
>bankrot nevyhlasil :))) Ale nakupovat za 1/3 by se mi taky libilo .

Mno, domluvit se samo můžem ;) jen nevím co s poštovným ;)
pro příklad .. jističe od 60,-, 1,5 dráty od 2,20 , krk 16ka 2,7, cyky
3C1,5 7,-.

>Ok, je to Vase volba a realizovatelne to je. Dodrzte ale pokud mozno
>barevne znaceni dratu. Taky k te kuchyni: natehnete tam 3 nebo 6 fazi
>ale udelejte to 2.5 dratem (jistete to B 16A), a pro kazdou trojici fazi
>natahnete jeste N a PE, ne tedy tak, ze natahnete tyto draty jen jednou
>pro vsechny fazove vodice. Svetla se sice maji tahat 1.5 a jistit B10A
>ale mam dojem, ze Vam nikdo hlavu neutrhne pokud to v ramci unifikace
>natahnete taky 2.5 a budete jistit B10A nebo i B16A, pouze pocitejte s
>horsi manipulaci oproti 1.5.

Ne že bych rýpal, ale na co proboha na světla desítky ? Ať počítám jak
chci, tak do 6ky se snad dvacet stovkových žárovek vejde, nebo je někde
pes ? (zakopanej)

T.V.