Mute a hands-free

Martin Falc falc.martin@seznam.cz
Úterý Listopad 22 15:58:18 CET 2005

Dobry den,

mam problem se zprovoznenim funkce mute u hands-free sady do auta. Tuto
sadu jsem pouzil doma s radiem ze stavebnice (melo by to imitovat
prostredi automobilu), ale nefunguje mi automaticke potlaceni radia pri
spojeni hovoru. V dokumentaci jsem nasel, ze mute signal je jen
pripojeni daneho vodice na zem (zaporny pol), tak jsem na vystup z radia
dal rezistor 1k2 a za nej pripojil hands-free. Pak signal pokracuje dal
pres kondenzator do aktivnich reprobednicek, jake se davaji k PC. Kdyz
pripojim na ten vystup radia zem, tak to hraje dal, jako by se nic
nedelo (zkousel jsem i dratem, takze v hands-free chyba neni). Netusite
kde by mohl byt zadrhel? Napadlo me, jestli to neni tim, ze tam mam dva
nezavisle zdroje nizkeho napeti (jeden pro hands-free a radio a druhy
pro reprobednicky). Je to patrne na blokovem schematu.

Blokove schema zapojeni jsem umistil na http://pc24.cz/blok_sch.jpg

Pro uplnost dodam, ze radio je s TDA7088 a na vystupu ma tranzistorovy
zesilovac (stavebnice Flajzar).

Moc dekuji za jakykoliv tip.
Martin Falc