OT - cerpadlo - anglicky termin

Radim Götz palm_konf@geso.cz
Úterý Listopad 22 10:01:08 CET 2005

Mno mohl by to být "vrtichvóst" , svého času jsem pracoval v Sigmě.
Ale toto čerpadlo bylo určeno pouze na čistou vodu.
Šlo o klikatou dutou hřídel, která se točila ve zvláštní pogumované
díře. Mám pocit že to byl patent nějakého "kutila z hané"
Radim
----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 22, 2005 9:50 AM
Subject: OT - cerpadlo - anglicky termin

Nevedel byste prosim nekdo, jak se spravne a doopravdy v technicke
praxi rika takovemu cerpadlu, jak se v nem otaci podivne zkrouceny
rotor v podivne zkroucene komore a ono misto aby se to cele zaseklo to
cerpa vodu? Pouziva se ve vrtech, cesky se tomu nekdy rika spiralove
cerpadlo. Slovnikove preklady scroll pump a screw pump pri tom
znamenaji neco jineho.

Ales Prochaska