Poustet do Luxeonu PWM?

LuKas Hradlo@atlas.cz
Úterý Listopad 22 08:45:05 CET 2005

To vypadá zajímavě. Asi fakt nemá cenu do toho cpát víc než 350mA. Ve specifikaci je totiž špičkově 500, ale to asi tak velký vliv na svítivost nemá.

Máte někdo zkušenost s chlazenim Luxeonu? Zkoušel jsem mit toho Luxeona rozsvicenyho asi minutu a nerek bych, ze se nejak zvlast hreje...

LuKas

braun.atlas.cz