Odstranění oddílu na disku

Roman Newman r.newman@zmail.sk
Úterý Listopad 22 07:56:06 CET 2005

> Prosím o radu. V práci jsem si přeformátoval 40GB disk a dopadlo
> To tak, že se mi vytvořily dva diskové oddíly.
> 1. oddíl 600MB , který nejde fdiskem odstranit
> 2. oddíl 39984? , s kterým se dá normálně pracovat.

Nie je to nahodou znackovy PC? Lebo taketo maju na zaciatku disku svoju
partition ktora sa standartne neda odstranit. Su na nej zvecsa
diagnosticke nastroje a podobne. Ja osobne som ju odstranil pomocou Live
verzie linuxu. Staci aj 1-disketova distrubucia, z ktorej pouzijete fdisk.

Ale ak nejde XP preinstalovat skor by som to typoval na zapnute
vire-protect v BIOS-e alebo virus.

Roman Newman