Poustet do Luxeonu PWM?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Listopad 21 13:03:12 CET 2005

L> Zdravim!

L> Je tu někdo, kdo kutil něco s moduly Luxeon? Rad bych jim
L> reguloval jas, ale nevim jestli to je cistokrevna LEDka. Byl by
L> nejaky zadrhel, kdybyl do nich pustil natvrdo pulzy z PWM z
L> procesoru? (Tak cca 5kHz.) Pro rejpaly: samozrejme prez tranzistor
L> ;-)

Je to obycejna vykonova LED.
Pro rizeni jasu je myslim lepsi pouzit step-down menic a LED napajet
uz vyhlezenym napetim, zavislost jasu na proudu neni linearni, ale s
narustajicim proudem se ucinnost citelne zmensuje, viz tabulka.

Protoze jsem na mereni svitivosti mel jen stary luxmetr, uvadim
vytvoreny jas v konstantni vzdalenosti (jedna se pouze o pomerove mereni)

Luxeon 1W
[mA]  [Lx]  [mA/Lx]
 10     8     1,25
 20    16     1,25
 30    24     1,25
 40    28     1,43
 50    34     1,47
 70    43     1,63
100    56     1,78
150    75     2,00
200    94     2,13
zmena rozsahu luxmetru, moc nesedi :-(((
200   100     2,00
250   122     2,05
300   139     2,16

Tomas