Prodlouzeni klavesnice+USB

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 21 11:46:53 CET 2005

Bude to vpohode. Mam to u jednoho PC take tak.
S USB muzete mit problemy. Mam skusenost s HP levnou tiskarnou, ze to na 2m kabel jiz nechtelo chodit. S kabelem o 1/2 m kratsim vpohode. Kabeleu jsem vyzkousel nekolik a tak kvalitou kabelu to asi nebylo. Byla to nejaka HP 1213 nebo neco takoveho.
Na hp.cz se to jiz zrejme nevyskytuje. Ani se nedivim. Vetsi sracku jsem snad nevidel.
J. Polivka

  Odhlucnuji PC - proste ho strcim do velejsi mistnosti.
  Delka kabelu bude 7m.
  USB ma povoleno 5m, bude to zlobit na 8m?
  Co klavesnice a mys? (klasicke pripojeni PS2)

  Diky
  Michal Gregor

  http://www.nod32.cz