Re:Samovolne prepsani SRAM

Pavel Košík PavelKosik@seznam.cz
Pondělí Listopad 21 01:04:39 CET 2005

Zdravím,
jak tak koukám na to zapojení, tak mě napadá, jestli mít WE a CE zapojené přímo na GAL není trochu nebezpečné
vůči datům v paměti, protože při zapínání by se mohlo na výstupu GALu dít cokoliv.
Osobně bych tam dal navíc něco jako MAX818.
A eště mě napadá jestli by na vstupu GALu u spínačů neměly být pull-upy (kvůli rušení).
Abych nezapomněl na ten C, nemohla by ta paměť taky zapomínat kvůli pomalým diodám
(1N4148 asi není nejrychlejší a má větší kapacitu a úbytek, spíše bych doporučil nějakou schottky)
když paměť "zabere" a potřebuje proud "hned".
A co třeba odpor baterky v dynamickém provozu ?

Snad nehledám chyby úplně všude, kdyžtak mě někdo opravte.

S pozdravem
Pavel Košík