Antena 5GHz

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Listopad 20 23:00:54 CET 2005

viete, mam pocit, ze si to predstavujete ako "pod klobaska, zjem ta".
Na internete je plno informacii, clankov, navodov, vypoctov, appletov a
neviem coho este. Len treba nieco najst, precitat si, pokusit sa
porozumiet a potom si dokazete vypocitat a vyrobit tu antenu sam.
Z vasho mailu mam ale pocit ze hladate uplne presny a detailne presny
navod na vyrobu, kde bude napisane este aj to ze na namontovanie srobiku
si musite zobrat srobovak. Taky navod asi nenajdete, treba pouzivat aj
rozum.
b.