GPRS

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Neděle Listopad 20 18:33:35 CET 2005

Me se to stavalo u ET bezne, ted u Oskara obcas, nekdy to bezi cely den,
nekdy 2x za hodinu chcipne - data ven jdou,nic neprijde. Disconnect->Connect
resi situaci.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Tomáš Mainzer
Sent: Sunday, November 20, 2005 6:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: GPRS

Mozna nejaky softwarovy problem v GSM siti;-)
Pouzivam jine moduly, operator T-mobile. Obcas, po nahodne dobe (nekdy
hodina, ale spise v radu dni) stejna situace jako popisujete: modem spojeny,
avsak data netecou..(nekdy se to za cas vzpamatuje, nekdy ne (nebo jsem malo
trpelivy))...pouzivane reseni: reset modemu, reconnect.
S pozdravem
T.Mainzer