FeCl3 - dosypat a nebo namichat novy?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Listopad 20 17:15:28 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 20.11.2005:

> Já vím, zkoušela jsem to také, ale já moc nerada šílené chemikálie
> tohoto typu. A také při tom pokusu to bylo hodně mlhy a oblak toho
> čoudu ještě pořád cítím v dýchacích cestách ač pokus probíhal na
> lodžii.

To nebyl coud, ale chlor :-)

Ja ted leptam jen v chloridu, ale kdysi pred 15 rokama jsem leptal v
kyseline jeste jako kluk a jednou jsem tam dal docela dost 40%
peroxidu vodiku, ktery jsem nasel na balkone v kanystru, delal jsem to
v koupelne. Vlozil jsem desku, kyselina se zahrala skoro do varu,
bublalo to a valilo se silene mnozstvi chloru, vetral jsem to pak
spousty hodin...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem