Akumulátory - odpis za kWh

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Listopad 20 12:01:51 CET 2005

Dobrý den,

Nedávno jsem si pořídil sazbu D35 (NT 16h za 1,1 Kč/kWh a VT 8 h za 3 Kč/kWh).
Vzhledem k tomu, že za léto bylo cca 60 % nákladů za VT, uvažoval jsem o tom,
že bych počítače (máme jich kolem 5) a další skoro trvalé spotřebiče živil z akumulátoru,
nabíjeného v době NT. Ale všechny nalezené typy mají odpis nad 2 Kč za přenesenou
kWh, což místo úspory znamená zdražení a to i bez započtení energetické účinnosti...

Mohl by mi někdo doporučit nějaký typ, který by se vešel pod cca 1,5 Kč/kWh
včetně ztrát při nabíjení za 1,1 Kč/kWh?

Pavel Hudeček