revize domovního rozvaděče

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Listopad 19 20:35:26 CET 2005

> No, tak aktuálně to vypadá tak, že jde hliník ze zdi a všude se natáhne
> 25ka krk. Elektriku natáhnem 1,5 drátama jednotlivě (ne Cykynou), do
> kuchyně nulák a ochrannej 2,5 a pět fází (pro jistotu ;) . Dneska jsme

A proc takto? Ja bych se s dratama ne...l, vse se da pohodlne natahat
CYKY a kdyz si to spoctu zjistim, ze kabelaz je stejne ta nejmensi polozka.

Zasuvky tahnete CYKY 3Cx2.5 a svetla CYKY 3Cx1.5 (pripadne jina barevna
kombinace u vypinacu apod.). Pokud mate elektricky sporak tak do kuchyne
pro nej natahnete CYKY 5Cx2.5. Natahnout do kuchyne do zasuvek vsechny 3
faze je dobry napad, sam to tak mam uz nekolik let. Pokud to potahnete
jednotlive tak opet CYKY 3Cx2.5 a pokud jednim kabelem 5Cx2.5 tak jej
musite napojit na 3f jistic, proste jednim prvkem musi byt odpojen cely
kabel!

> zkoušeli dělat díry flexou a bouracím kladivem a jde to vcelku samo ...
> akorát není po pár sekundách vidět. (Zítra zkusíme ventilátor ke dveřím
> a do okna, ať to proudí.)

Tak pak reknete co na to sousedi :)

> Ještě drobný pohled do budoucnosti. Rád bych hodil do rozvaděče do zdi
> přímo UPSku na PC okruh, co na to normy, případně kde sehnat modulový
> rozvaděč, který by měl "místo navíc" ? ;) Prošel jsem pár katalogů a nic
> podobnýho jsem nenašel. Leda že by se prodávaly záložní zdroje v

Takovy rozvadec jsem sice nevidel ale ani nehledal. Mozna to spise bude
rozvadec pro prumyslove aplikace nez pro domovni. Pokud jej nesezenete,
zkuste dat k rozvadeci jeste nejakou skrin a do ni dat UPS.

Pavel