PCI

turby@chips.cz turby@chips.cz
Sobota Listopad 19 13:40:29 CET 2005

Zdravim,

 opet se vracim k PCI. Prosel jsem oba kontrolery a musim rici, ze je
 to jak s kanonem z aurory na mravence. Neexistuje nejake jine,
 jednodussi, reseni? Vzdyt na drtive vetsine jednoduchych PCI karet
 neni zadny takovy naslapnuty kontroler.

 Potrebuji v podstate jen ovladat par IO a obcas nejaky zapnout,
 vypnout nebo precist. Nepotrebuji zadne FIFO, zadne localbusy a
 podobne.

--
 turby@chips.cz