Lehce OT: Cena za elektrinu (WiFi router) ...

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Listopad 19 11:56:34 CET 2005

Ale to pentium 160MHz si vezme  tak okolo 50W pokud běží nějaký ten
power save tak i okolo 30W....
Ja mam sestavu s jednou Wifinou a dvema sitovkama na   P 133 MHz (
podtaktovana 233) / 32MB ram CF 64MB misto HDD, grafika je vyndana  (
kazdej watik dobrej  a  ta  grafika brala okolo 3-5W ) bez klavesnice,
zadnej ventilator ani na zdroji  zere to  cisteho cinneho vykonu neco
mezi 20-25 W dle zatizeni procesoru...

To je rocne okolo 900 - 1000 Kc ....

Kdyz vezmu, ze obycejnej ADSL modem / router ( Alcatel Speedtouch ) ma
trvaly  prikon okolo 8-12W  tak tech 25 W je smesnejch.

Krom toho mi trvale bezi prave ADSL  modem u nej  dalsi AP ( ovislink
1120 ) , zvonkove trafo, digitalni hodiny , lednicka, stdby PC, TV,
SAT,video, nf PA, trafko elektroniky v kotli, nabijecka mobilu ( trafo
nevyndavam)   ted od Adventa jeste retez na balkone, tak je to slusnej
prikon, co jsem to jeden den meril na elmeru / pouze tyhle veci - nic k
tomu, zadne sviceni sledovani TV atd,../  asi  3-4kWh denne  jen tak ,
ze si mohu kdykoliv zmacknout tlacitko na DO, nebo pustit PC atd....

Honza